Cechy dobrego filmu reklamowego

Filmy cieszą się znacznie większą popularnością niż tekst, gdy przychodzi do poszukiwania informacji o produkcie. Obejrzenie krótkiego filmu jest znacznie łatwiejsze, mniej wymagające, niż kontakt ze słowem pisanym. Nic więc dziwnego, że filmy reklamowe to dla wielu firm podstawowy sposób na promocję jej produktów czy usług.

Co powinien zawierać spot reklamowy?

filmy reklamowe bydgoszczDobry film reklamowy powinien przyciągać uwagę widza, wzbudzać jego zainteresowanie i podawać mu najważniejsze, niezbędne informacje o produkcie. Ze względu na długość takiego filmu, informacje należy ograniczyć do absolutnego minimum – widz musi wiedzieć, czym dany produkt jest, do czego go wykorzystać a także dlaczego powinien zainteresować się właśnie tą rzeczą, a nie produktem konkurencji. Największą uwagę wzbudzają takie spoty reklamowe, które opowiadają krótką, ale interesującą historię albo są po prostu zabawne. Nie powinny urągać inteligencji widza – raczej nikt nie uwierzy, że ktoś nosi w torebce butelkę płynu do prania, by pokazać go koleżankom. Film reklamowy powinien być spójny z całością promocji firmy, na przykład dzięki zachowaniu odpowiedniej kolorystyki czy pokazaniu hasła reklamowego. W dużych miastach nie jest trudno znaleźć firmy produkujące właśnie takie filmy reklamowe bydgoszcz jest właśnie jednym z nich. Aby przekonać się, jak wygląda dotychczasowy dorobek danej firmy, wystarczy zajrzeć do jej portfolio na stronie internetowej i ocenić dotychczasowe realizacje.

Wiele firm tworzy produkcje według wskazówek zleceniodawcy, jednak liczne oferują też możliwość stworzenia czegoś zupełnie od zera. To ciekawa alternatywa i sposób na odejście od dotychczasowego schematu filmów reklamowych. Być może taki właśnie film będzie dokładnie tym, co świetnie sprawdzi się w promocji firmy.

Scroll to Top